LELAKI KACAK ITU APA

on 16 Maret 2012

Lelaki kacak? Siapa diantara anda yang mengaku seorang lelaki kacak? Jom serbu entri lelaki kacak ini. Apa yang anda faham tentang maksud kacak? Kacak biasanya digunakan untuk lelaki sahaja. Bagi kaum wanita atau perempuan mereka menggunakan perkataan cantik. Betol tidak para lelaki dan wanita yang kacak-kacak dan cantik-cantik belaka.

Sebelum anda meneruskan pembacaan entri ini, sila klik entri sebelum ini: Selebriti Lelaki Kacak Di Malaysia 2012

LELAKI KACAK?

Satu soalan saya nak tanya anda semua, apa yang korang faham tentang perkataan kacak? Sebelum itu cuba tengok dahulu gambar di bawah.



Untuk para wanita di luar sana, pasti ramai yang minat dengan lelaki di atas kan. Siapa tak kenal dengan pelakon sensasi buat masa kini. Aaron Aziz? Sudah semestinya. Dialah Aaron Aziz yang ramai tergila-gilakan di luar sana tu. Apa pandangan anda, Aaron Aziz kacak tak? Dah tau dah mesti ramai yang kata dia ini kacak terutamanya perempuan-perempuan di luar sana. Biasalah perempuan sukakan lelaki kacak lebih-lebih lagi macam Aaron Aziz.


DEFINISI LELAKI KACAK

Berbalik pada definisi lelaki kacak, menurut kamus dewan bahasa dan pustaka, kacak bermaksud lelaki yang kelihatan gagah; segak; tampan. Gagah boleh dilihat melalui tubuh badan seorang lelaki itu. Mesti ramai yang mendefinisikan gagah tu sebagai seorang yang mempunyai badan berotot, kuat dan bertenaga kan. Betul tak? (Jawab dalam hati je) Segak pula boleh dilihat pada lelaki yang mempunyai penampilan yang kemas dan sesuai dengan bentuk badan. Manakala tampan boleh dilihat pada wajah seorang lelaki itu. Setiap orang mempunyai pandangan yang berbeza mengikut cita rasa dan naluri orang itu. Oleh itu masing-masing ada jawapan definisi anda yang berbeza.

~Tamat~

CONTEST SEO LELAKI KACAK

Hmm.. So macam mana entri di atas skema tak? Sebenarnya entri di atas adalah entri percubaan nak main seo untuk keyword lelaki kacak. Saja nak buat experiment ok atau tidak teknik seo yang saya pakai ini. Tapi kenapa pakai keyword LELAKI KACAK? Ya mesti ramai yang dah tau kan. Sebenarnya keyword ini adalah perkataaan yang digunakan oleh blog earncent[dot]com untuk pertandingan Seo yang dia buat.

Cabaran SEO Lelaki Kacak ini dianjurkan oleh Earncent.com dan ditaja oleh Contengconteng.com, Mrs.Yie, Abangensem, Cikgu Dahlia, Farish Ishak, PuanBee.com, w.habibu rahman, Azri Johan, Dirmansyah, 1Malaysianews.net LadfeAmir.com, SEO Apps, Bluedianthus.com, Hafizmohd.com, UmarFaruq.com, 1Artikel.com, Blog Bukit Besi, Radhio.com, Blog Perniagaan Internet, Hadi Hanafee, Jomtonton.net, Muaz Lelaki Kacak, Ohcikgu.com, BloggerWanita.com, Cyza Sector, LelakiAcai.com Sabreehussin dot com, Abrablog.com dan AhmadFaizal.com.


Jom la sertai contest seo ini. Mungkin anda boleh menang contest seo ini? Siapa tahu. Keyword yang digunakan ialah lelaki kacak.

Wassalam~














 
Derma [LIKE] Anda!



Ranking: 5

{ 16 Comments... read them below or add one }

khatgrafik mengatakan...

Salam,
Memang kacak entri ni..
Good Luck


23 Maret 2012 16.43
Yas y mengatakan...

Lagi ramai yg join lagi besh...hadiah pn dh bertambah dh nihhh

Lelaki Kacak


24 Maret 2012 02.13
Zikri Husaini mengatakan...

memang ada peluang untuk menang nih.. semoga berjaya yer...


26 Maret 2012 00.45
AkuBiomed mengatakan...

Gambar Aaron Aziz sebagai lelaki kacak sesuai untuk dijadikan umpan memancing wanita diluar sana. :-)


27 Maret 2012 14.01
Shahrul Hasanal mengatakan...

hehe anak buah dah buat entry nampaknya haha. baru nak join. Gud luck la bro. jgn benti. Nanti agak² sesuai n perlu aku bg bantuan post ni hehe


4 April 2012 01.52
blog-lelaki-kacak mengatakan...

Rmai betul yang join contest ni...


7 April 2012 13.16
Muaz Faris mengatakan...

wah, gud luck.. cam confirm je ..

Lelaki kacak


18 April 2012 20.38
shahjiehan mengatakan...

leading no 1 google ni!...


13 Mei 2012 13.26
faiz fakhirin mengatakan...

waaa...leading no.1 skang ni...


15 Mei 2012 12.45
gnesop poseng mengatakan...

wah, mmg kacak lah bro


16 Mei 2012 00.22
emyadz mengatakan...

Bila dah kacak..harap2 imannya pun kena kacak..InsyaAllah..


17 Mei 2012 09.22
Terbelog mengatakan...

perggh..champion ni


19 Mei 2012 18.03
onlajer mengatakan...

wah ramai yg sponser hadiah nya pasti lumayan


26 Mei 2012 09.53
shahjiehan mengatakan...

perng... yang ni menang laa!


28 Mei 2012 11.53
Ikhwan Reyes mengatakan...

confirm yg ni menang, kalah lelaki perancis aku..kehkehkeh

Lelaki Kacak Perancis


14 Juni 2012 00.24
Eyriqazz mengatakan...

tahniah... hebat.. jemput untuk cabaran SEO seterusnya :

http://www.eyriqazz.com/2012/06/cabaran-seo-eyriqazz-vs-denaihati.html


20 Juni 2012 00.12

Poskan Komentar

 
© JOMKONGSISTORY.COM All Rights Reserved