WAJAH BINATANG YANG MENYERAMKAN | PELIK

on 15 Januari 2012

WAJAH BINATANG YANG MENYERAMKAN | PELIK TAPI BENAR | JARANG DILIHAT MANUSIA

Assalamualaikum & salam sejahtera

Mungkin gambar-gambar di bawah bakal menimbulkan perasaan takut dan seram anda setelah melihatnya. Namun begitu, jangan lupa setiap makhluk yang ada di alam ini juga merupakan makhluk ciptaan tuhan. Padanya pasti ada alamat dan tujuan ianya diciptakan. Jangan sesekali menghina apa-apa makhluk ciptaanNya apatah lagi sesama manusia. Sama-sama kita renungkan~

Condylura cristata

Nasalis larvatus

Hairless Dog Aileen

Warthog.

Psychrolutes marcidus

Sphynx Cats

Mitsukurina owstoni

Daubentonia madagascariensis

Mirounga leonina

Psychrolutes marcidus.

Wolf spider

Tasmanian devil.


Wassalam~



 
Derma [LIKE] Anda!


SUMBER
Ranking: 5

{ 6 Comments... read them below or add one }

Elih Japahar mengatakan...

Seramnya tengok binatang ni..kalau kena gigit mcm mn? jadi mcm muka ni ke haha


15 Januari 2012 17.37
Jomkongsistory aka Cerita Kedai Kopi mengatakan...

haha.. entah la kalau boleh jadi rupa mcm haiwan tu.. geli.. hehe


15 Januari 2012 18.00
mira maisara mengatakan...

tkt ade..seram pon ade..huhu


15 Januari 2012 18.37
Jomkongsistory aka Cerita Kedai Kopi mengatakan...

kalau binatang tu ada dekat ko mesti lari laju2 kan.. hehehe


15 Januari 2012 19.13
Razil Tahir mengatakan...

heeee... ngeri tengook...
subhanallah...
ciptaan Allah semua niee... :)


15 Januari 2012 20.49
Jomkongsistory aka Cerita Kedai Kopi mengatakan...

haha.. aku pun seram gak.. geli pun ada.. hehe


15 Januari 2012 21.18

Poskan Komentar

 
© JOMKONGSISTORY.COM All Rights Reserved