Rekaan Rumah Tercantik Di Dunia

on 14 Oktober 2011

Assalamualaikum & salam sejahtera

Setiap dari kita pasti mempunyai impian untuk memiliki rumah idaman yang cantik. Apakah bentuk rekaan rumah yang anda idam-idamkan? Cuba anda lihat gambar-gambar rumah di bawah. Mungkin ada salah satu dari gambar di bawah sama dengan rumah idaman anda.





























Wassalam~


Ranking: 5

{ 10 Comments... read them below or add one }

dkna mengatakan...

semua orang nak rumah idaman...tapi kene ikot kemampuan masing2 :D


14 Oktober 2011 08.29
~C-K-K~ mengatakan...

@dkna

btol2.. ukur lah baju badan sendiri.. jgn ukur kat badan orang lain.. lalalaaa


14 Oktober 2011 08.34
peep mengatakan...

rumah aku lagi lawa kott :P


14 Oktober 2011 08.40
Atiqah Wadiah mengatakan...

sumerrr pon sukerr..cmner nih?huhu


14 Oktober 2011 08.49
~C-K-K~ mengatakan...

biar betol... nak tengok.. !


14 Oktober 2011 08.59
~C-K-K~ mengatakan...

@Atiqah Wadiah

kalau mcm tu gabungkan semua rekaan2 tu jadi 1 rekaan rumah bru.. bru kreatif..


14 Oktober 2011 09.00
oshin-jamel mengatakan...

chantekkknye...oshin ske 1st pic..sbb color pink =)


14 Oktober 2011 09.09
~C-K-K~ mengatakan...

warna pink jugak jadi pilihan di hati.. hehe.. bentuk dah mcm castle tu... memng cantik!!!


14 Oktober 2011 09.30
~C-K-K~ mengatakan...

@hamzah ian

menarik kan... kalau dpt 1 pun dah beruntung gilaa la...^^


14 Oktober 2011 12.30

Poskan Komentar

 
© JOMKONGSISTORY.COM All Rights Reserved